Terms and Conditions (RO)


Termeni generali

Site-ul www.quartzoffice.ro este administrat de S.C. MILLENIUM TOP INVEST S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, Sector 6, Prelungirea Ghencea 104 , inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/10660/2004, avand Codul Unic de Inregistrare RO 16563981 si contul bancar RO84BACX0000001817918000 la Unicredit Bank Romania. S.C. MILLENIUM TOP INVEST S.R.L este denumita in continuare QuartzOffice.

QuartzOffice permite accesul la site si implicit la continutul site-ului atat vizitatorilor, cat si utilizatorilor. Prin termenul "Vizitator" al site-ului se intelege orice persoana fizica sau juridica ce va avea acces liber la site. Prin termenul "Utilizator" al site-ului se intelege orice "vizitator" care se inregistreaza ca "utilizator" prin completarea unui formular de inregistrare, care ii va folosi la realizarea de comenzi de produse de pe site.

Prezentul document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul magazinului online www.quartzoffice.ro. Utilizarea acestui site exprima acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din acest document.
QuartzOffice poate aduce in orice moment modificari asupra continutului site-ului www.quartzoffice.ro, modificari de structura, accesibilitate sau poate sista furnizarea informatiilor pe site, fara a necesita un acord prealabil si fara a acorda vreo notificare catre utilizatori sau catre terte persoane. De asemenea, QuartzOffice poate limita accesul la anumite parti din site, la anumite facilitati, poate aduce limitari de acces anumitor IP-uri fara notificari si fara vreo raspundere.

Produse si politica de preturi

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.quartzoffice.ro sunt proprietatea QuartzOffice. QuartzOffice garanteaza ca produsele sunt noi si ambalate corespunzator.
Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil, prin urmare quartzoffice.com isi rezerva dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site. QuartzOffice se angajeaza, in acelasi timp, sa actualizeze oferta de produse de pe site in functie de disponibilitatea produselor in stoc. QuartzOffice isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza descrierile produselor fara nicio notificare prealabila.

Preturile prezentate pe site in lista de produse includ TVA (19%), insa nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare vor fi calculate inainte de finalizarea comenzii, iar in sectiunea “Cart” vor fi afisate atat pretul total al produsului (TVA inclus), cat si pretul total al comenzii(costuri de transport si TVA incluse). 


Facturare si plata

Plata poate fi facuta prin:
1)Ramburs (Veti face plata in momentul in care primiti produsele de la curier);
2)Virament (in momentul plasarii comenzii).

Ramburs
Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid FAN Curier.

Virament
Acceptam plata cu orice card Visa, Mastercard, Amex sau Apple Pay, tranzactia fiind efectuata online prin intermediul sistemului Stripe.


Livrare si transport

Produsele comandate de pe site-ul nostru se livreaza in toata tara prin firma de curierat rapid FAN Courier. Produsele sunt ambalate in cutii sau plicuri de carton speciale, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, QuartzOffice va pastra bunurile comandate timp de trei zile, perioada in care va incerca sa contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.

Confidentialitatea datelor personale

Noi, SC MILLENIUM TOP INVEST SRL, in calitate de operator de date cu caracter personal asa cum este definit in Regulamentul (UE) 2016/679 (numit in continuare GDPR) , respecta standardele europene privind protectia datelor cu caracter personal.

Pentru îndeplinirea obligațiilor și drepturilor contractuale (furnizarea de bunuri sau servicii, prelucrarea datelor este pe baza articolului 6 alineatul (1) lit. b din GDPR), precum si pentru realizarea unor interese legitime QuartzOffice (articolul 6 alineatul (1) litera f din GDPR, interesul nostru legitim este să ne desfășurăm afacerea în favoarea bunăstării companiei noastre ), va anuntam colectarea urmatoarelor seturi de date :

• Nume și prenume (necesare pentru intocmirea documentelor de livrare)
• Compania reprezentata (daca este cazul, pentru intocmirea facturii fiscale)
• Adresa poștală  (necesara pentru livrarea comenzii dvs )
• Număr de telefon (necesar pentru a fi contactat de curier in vederea livrarii comenzii dvs)
• Adresa de email (necesara pentru corespondenta legata de comenzile dvs)

Colectam si prelucram datele mai sus mentionate pentru :

o Comunicarea operațională in vederea livrarii in bune conditii a comenzilor primite
o Comunicari de marketing , invitatii la evenimente si alte forme de publicitate
o Identificarea și prevenirea fraudei
o Pentru a spori securitatea rețelelor noastre și a sistemelor informatice
o Pentru determinarea gradului de satisfactie privind produsele si serviciile oferite
o Pentru informari financiar-contabile si juridice


Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus utilizam furnizori externi de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR. Te asiguram ca, prin reglementari contractuale, acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care detinem obligatia aceasta prin lege. Acestia pot fi :


• furnizori de servicii de trimitere email-uri
• furnizori de servicii de curierat
• furnizori de servicii de plată/bancare/financiare
• furnizori de servicii de marketing / telemarketing
• furnizori de servicii de cercetare de piață
• societati de asigurare
• furnizori de servicii IT
• furnizori de servicii juridice
• alte societati cu care putem dezvolta programe de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.
• institutii ale Statului Roman


Ca si persoana vizata, ne puteti contacta oricand la adresa de email contact@quartzoffice.ro in vederea exercitarii drepturilor dvs. în conformitate cu GDPR:

● Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR).
● Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de rectificare, art. 16 GDPR).
● Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR).
● Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii, articolul 18 GDPR).
● Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si lizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR).
● Dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).
● Dreptul de a retrage oricând un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamântul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamântului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamântului, articolul 7 GDPR).
● Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).
● Dreptul de a nu face obiectul unor decizii automate cu efect juridic.


Ne angajăm să luam toate măsurile tehnice și organizatorice pentru asigurarea securității datelor tale personale, protejării lor împotriva distrugerii, modificării, dezvăluirii ori accesului neautorizat asupra lor.


Pentru informatii suplimentare privind legislatia va rugam sa consultati site-ul Autoritatii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la adresa www.dataprotection.ro , iar pentru detalii privind aplicarea regulamentului GDPR in cadrul S.C. MILLENIUM TOP INVEST S.R.L. ne puteti contacta la adresa de email contact@quartzoffice.ro.

Abonare Newsletter

Completand formularul de abonare la newsletter, ca utilizator, va dati acordul, in mod expres si neechivoc ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie stocate, prelucrate si folosite de furnizor in conformitate cu politica de confidentialitate declarata mai sus.

QuartzOffice poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newslettere doar in urma exprimarii acordului expres al utilizatorului in aceasta privinta.  Odata acordul exprimat, acesta poate fi retras oricand de catre utilizator ptin optiunile de dezabonare prezente in footer-ul newsletterulului primit prin email.


Politica de returnare

Legislatia romaneasca prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Utilizatorul quartzoffice.com poate returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit). In maxim 30 de zile de la data returnarii, iti vom inapoia contravaloarea comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de utilizator, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.


Solutionarea Alternativa a Litigiilor Solutionarea Online a Litigiilor